Budizam
		Saṃsāra => Slobodnim stilom => Temu započeo: Sati  Maj 20, 2011, 17:17:48
		
			
			- 
				Druga strana advertajzinga (http://www.youtube.com/watch?v=jE1bFkJqoAE&feature=player_embedded#ws)
			
- 
				Postoji mnogo poređenja ljudi sa ovcama, ali meni je omiljeno sledeće: čoban ograđuje ovce u oboru i koristi ovčarske pse kada iz izvodi na pašu, da ovce ne bi zalutale  - ali ako bi on uspeo da ubedi ovce da je njima najbolje sa pastirom i da šuma ne donosi nikakvu slobodu, već samo sigurnu smrt od strane vukova, on ne bi morao imati ni obore ni pse. 
 Nekad to čak zovemo "napretkom"...
 Kao nekakva protuteža bi možda mogao da posluži  ovaj video (ne znam da li je već postavljen na ovom forumu):
 Everybody's Free to Wear Sunscreen! (Original + English Subtitles) (http://www.youtube.com/watch?v=xfq_A8nXMsQ#)
- 
				Pastir i ovcice. To sam vec negde cula  ;)) :zeleni: Tako se Iluminati podsmevaju svojoj pastvi  :zeleni: 
			
- 
				Men ije najodvratnija ta zloupotreba ženskog tela.
 Više ne znaju da naprave reklamu ni za kremu za cipele, a da ih ne viksa neka obnažena dama  :kolut
- 
				Men ije najodvratnija ta zloupotreba ženskog tela.
 Više ne znaju da naprave reklamu ni za kremu za cipele, a da ih ne viksa neka obnažena dama  :kolut
 
 da, najgori mi je onaj deo kada govori o reklamama u kojima je samo neki deo tela - reklamira makaze, a sečivo u obliku nogu... Bizarno...
 (http://img69.imageshack.us/img69/5136/93601600.jpg)
 
- 
				Ideje su im stvarno totalno presusile. Ovi advertajzeri  :zeleni:  pokusavaju pojam culnoga da degradiraju do krajnosti. Na srecu, na mene konkretno vise ne deluju reklame  :med 
			
- 
				prvi video ne mogu pogledat jer sam s mobitela spojen ali vec odavno se reklamom prodaje osjecaj i stil zivota a ne produkt. tako da ce te uz prasak za pranje robe naci cistu sretnu obitelj, uz pivo cete naci srecu u vecernjim satima s najblizim prijateljima... odavno marketing zna kako ce s ljudima. vecina ih je studirala i psihologiju iz razloga da je zlouporabi. svrstajem ih uz farmaciju..
			
- 
				Hm, kad bolje razmislim, advertajzing je srodan sa Dhammom. I jedno i drugo treba da nam ukažu na to da u nama postoji nekakvo trajno nezadovoljstvo ili patnja i da je sreća oslobađanja od te patnje zaista moguća. 
 
 Razlika je u putu do sreće kojim nam savetuju da idemo. Prvi vodi napolje, do prodavnice, drugi ka unutra, ka našem umu i srcu.  :)