Fazlija, ti si dobronamjeran čovjek. Ti i ja se zapravo slažemo. Od Satija si i ti zatražio da kaže što je rekao taj njegov ''živi svedok'', ali i prema tebi je kao i prema meni utonuo, kako kažeš, u ''plemenitu šutnju''. Ako nije ironija, prije bih rekao da je to neplemenita šutnja. Ne možeš pljunuti na čovjeka, zalijepiti mu uvredljivu etiketu i onda bez ikakvog daljeg objašnjenja utonuti u ''plemenitu šutnju''! Kažeš ''Sati je samo prenio što je čuo...''. Pa u tome i jeste problem! Prenositi ovako ružne, neprovjerene tvrdnje, bez obzira o kome se radilo, je nedopustivo i zapravo Sati iznosi svoj stav. Je li Sati mislilo na posljedice po osobu na koju se to odnosi? Je li pomislio da je to sve možda laž? Č.V. ima kćer, brata, nasljednike, prijatelje, poznanike, poštovatelje, međunarodno je poznat... A ovako olako, rekao bih ležerno, gotovo iz nekakve rekreacije, iz anonimnosti o jednom Veljačiću tako govoriti...To nikada nisam radio. A čitavo Veljačićevo djelo i život govore suprotno.
[size=78%]Tvoj primjer s dalmatinskim kuharom nije odgovarajući, možda zanimljiv, ali nikako uvredljiv. Od Satija se ne traži nikakvo dokazivanje, izvori... kada je to čuo, gdje, od koga i sl. jer je to nebitno. Nego što je rečeno da je došao do toga zaključka. Zar je to tako teško reći? Jeste, ako ono što je rečeno ne potvrđuje da se radi o antisemitizmu. Uopće u to ne vjerujem i smatram da je sve to vrlo ružno i više govori o onima koji to iznose nego o Č.V.-u. U tvom primjeru je dovoljno što si konkretno naveo da mu je kuhao i pjevao. Nikoga ne zanima sadržaj pjesama, što je pjevao i sl. Ali da si naveo da je pjevao uvredljive pjesme o nekom narodu, onda bi bilo relevannto što je pjevao odnosno njihov sadržaj. Ova laž je zapravo u strahovitoj suprotnosti s cjelokupnim životom Č.V.-a i kad bi sve to bilo istinito poništilo bi sve ono što je napisao i u skladu s tim živio. Bio bi nevjerodostojan i licemjeran. A on to nije.[/size]