Izvorni kineski nazivi su shien (nebo, duh) i chi (sila). U Indiji se taoizam cesto naziva i kineska tantra. Taoizam i tantra su slicni po svojim temeljnim postavkama da duh i sila (shiva-shakti ili shien-chi) cine bitak (tao, brahma). Bitak je neopisiv, izvan domasaja uma, a duh i sila su njegova dva ispoljenja. Nije ih moguce razdvojiti. Duh je svijest sile, a sila je stvaralacka snaga duha. Da je duh sila, i da je sila duh, svjedoci dinamicnost taoisticke yantre koja ukazuje na njihovo stalno mijesanje, kao i da jednoga uvijek ima u drugome. To je slicno kao i kod svastike, kod koje uspravna crta oznacava duh (shivu), vodoravna silu (shakti), krilca svastike oznacavaju da se ona krece, vrti (kao i kod taoisticke yantre sila se stalno preobrazava u duh, a duh u silu), dok je sredisnja tocka svastike mjesto njihovog stalnog jedinstva (brahma).