Autor Tema: Advaita Vedanta - The Pathway of Non-Duality  (Pročitano 43735 puta)

Drukpa Kunley

  • Novi član
  • *
  • Poruke: 32
  • Karma: +21/-2
  • Pol: Muškarac
Advaita Vedanta - The Pathway of Non-Duality
« poslato: Decembar 07, 2010, 20:58:18 »
Da li ima ovde nekog ko se bavio Advaita Vedantom? Ili ko je zainteresovan za istu?

http://en.wikipedia.org/wiki/Advaita_Vedanta

http://en.wikipedia.org/wiki/Gaudapada

http://en.wikipedia.org/wiki/Adi_Shankara

http://en.wikipedia.org/wiki/Ramana_Maharshi

P. S. Ok ja sam budista pocetnik, ali pre budizma sam bio u Advaita Vedanti godinama...




Sati

  • Administrator
  • Član
  • *****
  • Poruke: 4091
  • Karma: +546/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Advaita Vedanta - The Pathway of Non-Duality
« Odgovor #1 poslato: Decembar 07, 2010, 22:09:29 »
Napiši od advaita vedanti ovde, da i mi ostali nešto naučimo  :)

Fazlija

  • Moderator
  • Član
  • *****
  • Poruke: 805
  • Karma: +309/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Advaita Vedanta - The Pathway of Non-Duality
« Odgovor #2 poslato: Decembar 11, 2010, 02:25:40 »
ja sam budista pocetnik, ali pre budizma sam bio u Advaita Vedanti godinama...

Kako to da si postao buddhista nakon razdoblja advaite? U kojoj skoli advaite si bio iniciran?

Fazlija

  • Moderator
  • Član
  • *****
  • Poruke: 805
  • Karma: +309/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Advaita Vedanta - The Pathway of Non-Duality
« Odgovor #3 poslato: Decembar 25, 2010, 16:17:12 »

 
Iskoristio bih preporuciti jednu stvarno odlicnu knjigu Joge u svakodnevnom zivotu, koja je skola u bastini Shamkarine advaita vedante: http://www.yoga-in-daily-life.hr/knjiga2.htm Ovu bih knjigu preporucio svima, dakle i buddhistima  :D  jer govori o zivotu jednog stvarno velikog advaitinskog sveca i prosvjetljenog ucitelja yoge. Vidim da sada imaju i neki popust na ova izdanja. Ta knjiga je stvarno biser medju duhovnom literaturom.

miki

  • Novi član
  • *
  • Poruke: 32
  • Karma: +32/-0
Odg: Advaita Vedanta - The Pathway of Non-Duality